Интернет реклама УБС
.

Одесский музей западного и восточного искусства  
Odessa Museum of Western and Eastern Art
  

     
        

ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ: ВСЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНО ЗНАТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВАШОЇ КОМПАНІЇ



Ви думаєте про правильні стратегії розвитку вашої компанії? Направляти та керувати зростанням організації — непросте завдання. Ті, хто управляє компаніями, знають, що досягнення стабільного та сталого зростання бізнесу пов'язане з багатьма проблемами та випробуваннями.

Неважливо, чи керуєте ви невеликою, середньою або великою компанією, ваш обов'язок як менеджера полягає в тому, щоб спланувати стратегію, яка дозволить компанії скористатися можливостями та протистояти загрозам, що існують в економічному середовищі; клієнти, постачальники, конкуренти, нові продукти тощо.

Визначення зростання бізнесу

Коли ми говоримо про зростання бізнесу, найточніше визначення, яке ми можемо дати, це досягнення процесу безперервного вдосконалення, який спонукає компанію до досягнення раніше запланованих цілей або етапів успіху.

Збільшення обсягу продажу товарів чи послуг.
Збільшення прибутку в цифрах.
Скорочення операційних витрат без зниження якості продукції та послуг.
Підвищення продуктивності з допомогою автоматизації процесів.
Розширення діяльності інші країни.

Зростання компанії — це процес, з якого вона збільшуватиме свій розмір, як пряме ставлення до результату збільшення продажів.

Коли компанія використовує переваги технологій, щоб заново винаходити себе, залучаючи всі галузі організації для підвищення продуктивності та ефективності своїх процесів, що, у свою чергу, спонукає їх до інновацій у своїх продуктах та послугах.

Цифрова трансформація відноситься до нових можливостей бізнес-стратегії, що виникають завдяки появі технологій.

Так само ця зміна не тільки технологічна, а й приносить із собою нові навички як у людей, так і у переосмислення організацій, які впливають на традиційний глобальний ринок.

Які можливості має компанія для зростання?

Нові технології полегшують доступ до Інтернету для мільйонів людей у всьому світі, і це змінило те, як люди ухвалюють рішення про покупки в так звану «цифрову епоху».

Наприклад, Інтернет дозволив багатьом компаніям розширитися на міжнародному рівні та вийти на нові ринки, де конкуренція може бути не такою сильною.

В даний час ті, хто несе відповідальність за управління компаніями, повинні розглянути кращі стратегії для сприяння зростанню бізнесу, що передбачає використання переваг використання Інтернету для покращення своїх стратегій маркетингу та продажів, щоб завоювати нові ринки, покращити процеси і, таким чином, збільшити виручку та рентабельність бізнесу.

Скласти план зростання для вашої компанії можуть допомогти такі фахівці, як Андрій Миронюк Київ – стратег зростання. Раджу відвідати його сайт та дізнатися про нові можливості для розвитку Вашого бізнесу.

З 2010 року керує запусками та розвитком брендів на ринках України та країн СНД.
У 2019 заснував з партнером Tkachenko&Myroniuk Marketing Agency, яка за 2 роки зробила стратегії зростання для понад 20 компаній (IT, фарма, розваги, хімчистки, агро, освіта, туризм, медіа, рітейл, FMCG…)



           
.

2002-2013 © Одесский музей западного и восточного искусства
Рейтинг@Mail.ru